klik hier voor het foto archief van Oranjevereniging Ooltgensplaat klik op het wapen van Ooltgensplaat en bekijk de online foto albums

Spelregels Vrijmarkt Koningsdag Ooltgensplaat

1. Alleen waanneer u zich aan dit reglement houdt, mag u meedoen aan deze vrijmarkt!!!!
  2. De organisatie is in handen van het Oranjevereniging Ooltgensplaat.
  3. De vrijmarkt vindt plaats op 27 april 2022 van 13.00 uur tot 18.00 uur op het voetbalveld van OFB grenzend aan de kantine/terras. Parkereaan op het parkeer terrien aan het einde van de Sportlaan in Ooltgensplaat.
  4. Je hoeft je vooraf niet op te geven voor een plekje op deze vrijmarkt! Het inrichten van de verkoopplekjes kan vanaf 13.00 uur.
  5. Er zijn geen kramen beschikbaar, verkoopplekken bevinden zich op in de aanruomte op het voetbalveld. Vergeet niet een deken/zijltje en/of een stoeltje mee te nemen!
  6. De straat dient vrijgehouden te worden in verband met doorgang van hulpverleningsvoertuigen 3,5 meter breed..
  7. Lossen van goederen uit een voertuig, welke uitsluitend geparkeerd staan op de parkeerplaats van het sportcoplex is vanaf 12.30 tot 13.00 uur toegestaan, na het lossen dient u uw voertuig te parkeren in de daarvoor bestemde parkeervakken. In verband met veiligheid zijn voertuigeen op het voetbalveld NIET toegestaan.
  8. Verkoopplekken zijn niet voorzien van elektriciteit en water.
  9. Versbereide eet- en of drinkwaren mogen niet verkocht worden, niet versbereide en voorverpakte etenswaren mogen verkocht worden denk aan o.a. snoepgoed, fruit, noten etc..
  10. De vrijmarkt is uitsluitend bedoeld voor de verkoping van tweedehands spullen en bij 9 vermelde niet versbereide eet- en drinkwaren.
  11. Verkoop met commerciƫle doeleinden en muziek optredens zijn streng verboden, verkopen t.b.v. verenigingen zijn toegestaan.
  12. Politieke uitingen in de vrijmarkt zijn verboden.
  13. Deze vrijmarkt is in eerste instantie bedoeld voor kinderen tot 16 jaar, zij krijgen dan ook voorrang bij plaatsing. Daarnaast kan er natuurlijk ook deelgenomen worden door ouderen met inachtneming van dit reglement.
  14. Aan het eind van de dag ben je zelf verantwoordelijk voor het afvoeren van je eigen afval. Onverkochte goederen moeten mee terug naar huis genomen worden.
  15. Iedere deelnemer dient de aanwijzingen van politie, brandweer en organisatie (de Oranjevereniging Ooltgensplaat) op te volgen.
  16. Het deelnemen aan de vrijmarkt is geheel volgens eigen risico.
  17. De Oranjevereniging Ooltgensplaat is niet aansprakelijk voor de kwaliteit en de verkooptransacties op de vrijmarkt, wij stellen ons dan ook niet ontvankelijk voor klachten en of eventueel geleden schade voortvloeiend uit verkooptransacties van deze vrijmarkt.

BEDANKT VOOR UW MEDEWERKING, ORANJEVERENIGING OOLTGENSPLAAT

Oranjeverenigingooltgensplaat.nl © 2008